Lansering av ny merkevare – Elvia

Vi bisto Elvia med innholdsproduksjon til Elvia.no, Norges nye nettselskap!

På begynnelsen av 2020 ble merkevaren Elvia rullet ut i full skala, som er en sammenslåing av Hafslund Nett og Eidsiva Nett. Elvia er Norges nyeste nettselskap som skal sørge vi for at over 2 millioner nordmenn har strøm i stikkontakten. Elvia bygger, drifter, fornyer og vedlikeholder strømnettet i Oslo samt i store deler av Innlandet og Viken.

Dette var en utrolig spennende utfordring der vi har skrevet innhold til de nye nettsidene Elvia.no, og jobbet tett samme med vårt søsterselskap RED Performance som sto for blant annet en teknisk SEO-analyse, redirects fra gamle sider og gjorde sammen med oss på publiseringen av innholdet.

– RED har vært en utrolig viktig sparringspartner og en forlengelse av meg og min og avdeling helt fra oppstarten i mars. Vi kom jo ganske brått i gang og derfor er jeg er utrolig imponert over hvordan dere bare har kastet dere rundt og leverer så bra, sier Lene Ljødal, som er ansvarlig for kundekommunikasjon i Elvia.

– Dere har virkelig hatt stålkontroll hele veien og det har gjort at resultatet har blitt veldig bra. Her snakker vi kvalitet hele veien på SEO, stil og tone på tekster og produksjon, fortsetter Ljødal, som gleder seg til samarbeidet videre.

Sjekk ut innholdet på Elvia.no!

Involverte:

  • Tekstforfattere: Mailen Sorknes og Håkon Rakeng
  • Prosjektleder: Matilda Larsson
  • Red Performance: SEO-spesialister, Sindre Kjosås og Philip Winther

 

Takk til Tor Hernan Floor v/ Anti for godt samarbeid rundt merkevaren og kommunikasjon.