Total fornyelse av merkevaren

TT-Teknikk kom til oss med en utdatert profil og et akutt behov for total fornyelse.

De ønsket å kommunisere tjenesteområdene sine bedre og tydeligere. De ønsket seg også en ny visuell profil og en ny merkevareplattform.

Som en av landets ledende totalleverandører av rørfornying og andre spesialtjenester innen vann og avløp, henvender TT-Teknikk seg til borettslag og sameier, huseiere, og kommunale- og offentlige selskaper.

Flere typer innhold

Med mål om økt kunnskap i målgruppene om tjenestene TT-Teknikk tilbyr, utviklet vi en ny kommunikasjonsplattform og designet en ny visuell profil, inkludert ikoner som symboliserer de ulike tjenesteområdene:

• Rørfornying
• Slamsuging
• Rørinspeksjon
• Høytrykksspyling
• Vedlikeholdsrens
• Graving

Vi lagde brosjyrer og annonser for hvert av tjenesteområdene, nye skilter til anleggsplasser og en animasjonsfilm som enkelt forklarer hvordan rørfornying foregår i praksis. I tillegg utviklet vi nye nettsider.

Alle parametre i AdWords (Google Ads) har positiv effekt sammenlignet med tidligere.

Involverte:

  • Rådgiver: Håvard Haga
  • Prosjektleder: Vilde Bjørnstad
  • Animasjon: Philip Hauglin
  • Design: Marlene McCann
  • AD: Johannes Rummelhoff
  • Tekstforfatter: Håkon Rakeng
  • Fotograf: Ruben Kvamme
  • Utvikler: Joakim Stålstrøm